close window

אודות המשרד

עו"ד בן קרפל

בן קרפל ושות' משרד עורכי דין לשון הרע והגנת הפרטיות


משרד עורכי דין בן קרפל ושות', הוא אחד ממשרדי הבוטיק המובילים בישראל בתחום לשון הרע והגנת הפרטיות. המשרד מספק שירותים משפטיים מקיפים ואיכותיים בכל הנישות בתחום, החל ממקרי דיבה במשפחה, דרך לשון הרע בעבודה, הסרת תכנים פרטיים, מבזים ופוגעניים מהמרשתת, זיהוי מעוולים אנונימיים והגשת תביעות נגדם, תביעות בגין פרסומים ברשתות החברתיות , בעיתונות הכתובה ובמדיה האלקטרונית, ייעוץ שוטף בנוגע לתכנים ועריכת תכנים תוף שיקוף החשיפה המשפטית ללקוח, היבטי לשון הרע של פעולות מנהליות ועוד.


בין שאר עיסוקי עו"ד בן קרפל הוא יו"ר ועדת לשון הרע של מחוז חיפה של לשכת עורכי הדין. המשרד דורג בשנים האחרונות על-ידי חברות הדירוג היוקרתיות DUNS  100 ו – BDI Code כאחד ממשרדי עורכי הדין המובילים בישראל בתחום לשון הרע. 

המשרד מייצג ומייעץ לתאגידים, עמותות וגופים מובילים (על עובדיהם ומנהליהם), לבכירים ואנשי ציבור לרבות ח"כים, שרים, ראשי מועצות וועדים, ראשי ערים וחברי מועצות, עיתונאים ואנשי תקשורת בולטים וכמובן גם ללקוחות מן השורה. הן כתובעים והן כנתבעים בתביעות לשון הרע והגנת הפרטיות, אופי המשרד מתבטא בכל אחד ואחד מהמקרים, מתוך התפיסה שבליבו של כל מקרה עומד אדם שחייו התערערו כתוצאה מהוצאת דיבה, אם בעקבות אובדן שליטה על זהותו הציבורית והמוניטין הטוב שלו או בעקבות האשמת שווא בעלת השלכות כספיות משמעותיות ואף השלכות פליליות.


הניסיון וההיכרות של המשרד עם התחום מאפשרים למשרד לשקף ללקוח את האפשריות העומדות בפניו, לרבות הסיכויים והסיכונים של כל אפשרות, ולסייע לו להגדיר מטרות משפטיות מעשיות, שהמשרד יפעל בנחישות להשיגן. בהקשר זה ראוי לציין כי המשרד חוקר באופן פעיל את תחום דיני לשון הרע, עם אחד מהמחקים האמפיריים הנרחבים ביותר שבוצעו לאחרונה, מאגר נתונים אשר סוקר את כלל פסקי הדין ומרכז אותם באופן המאפשר לבצע מגוון חיתוכים ולהציג מגמות מרכזיות בפסיקות בתי המשפט בישראל בתחום לשון הרע. המחקר שמבצע ומפרסם המשרד מספק ללקוחות ולעמיתים למקצוע את הכלים לקבל החלטות מושכלות לגבי דרכי הפעולה והתגובה למקרי הוצאת דיבה. לאחר בחירת האסטרטגיה המשפטית, המשרד מיישם אותה לטובת הלקוח ללא פשרות, תוך זמינות מלא לרשות הלקוח ולייעוץ ועדכונים שוטפים. 


הודות לאיכויות הליטיגציה, ליכולות הרב תחומיו ולטיפול המסור והאישי בכל לקוח, המשרד צמח במהירות וכיום הוא מנהל נתח משמעותי ממקרי לשון הרע והגנת הפרטיות המתנהלים בישראל. 


מאמרים

כל הזכויות שמורות ©
צור קשר
שלח